marți, 31 august 2010

Epilog

   Da, mai nou ador piesa 'Epilog' a trupei Vama Veche. Defapt baietii sunt chiar geniali, si imi plac cam toate melodiile lor.. Cel mai mult admir faptul ca melodiile lor sunt inspirate de catre mare, si pun suflet cand scriu.. Cel mai mult imi place cantecul 'Fericirea'. Enumereaza armonios toate lucrurile marunte care te pot face fericit. Bineinteles, aici isi are locul si marea, ca de obicei. Ei spun in aceasta piesa ca ai putea sa imbatranesti pe malul marii, fiindca ai fi mereu fericit. Cred ca au dreptate. Anul asta, cand eram pe plaja cu ochii inchisi la soare, ma gandeam c-as putea ramane acolo pentru totdeauna, caci nu mi-ar trebui decat un costum de baie..si un prosop. Nimic mai mult, ar fi fost idealul pentru mine. Ideea de 'casuta de paie pe plaja' este geniala, o ador. Mi-ar place foarte mult sa am o casuta de paie pe plaja.. si dupa cum spune melodia.. 'si nu intra apa in casuta cand e furtuna? -nu, cand e furtuna intram noi in mare'. Simplu, suav. Delicat.
   Deci prin urmare, buna treaba, Vama Veche!

Un comentariu: