miercuri, 1 septembrie 2010

13,un nou an scolar

Mda, deci astazi am aflat si eu ca scoala nu incepe pe 15 septembrie, asa cum ar fi normal, ci pe 13 septembrie! Aa, suuper ( intre GHILIMELE, of course ). Incep clasa a 8a, un an super greu, intr-o zi cu ghinion.. yeyy, super. Trebuie sa ma inarmez cu tot norocul din dotare, si in ziua in care incep scoala sa-mi bag o potcoava in ghiozdan, sa-mi dau cu sare peste umeri, sa-mi pun picioare de iepuri in buzunar sii sa merg la scoala =))))
Nu, am glumit. Si totusi.. Chiar pe 13 ma?!

2 comentarii:

  1. Da ma. Ti- am mai zis.. Au zis si la tv ca incepem pe 13 fiindca e luni. Ar fii aiurea sa incepem de la mijlocul saptamanii. Defapt pt mine n- ar fii dar totusi =))

    RăspundețiȘtergere
  2. =)) idem, nici pentru mine nar fi o problema :))

    RăspundețiȘtergere